episode 12

-           Vi fick sedan gå ut och hälsa på teamet, och få lite instruktioner, som led ungefär så att vi skulle ha kul och vara naturliga, och inte posa så mycket. T.ex. tyckte de att jag skulle sitta på Bea rygg, och lite sånt där. Efter ett fick vi uppblåstbara vapen som vi slog varandra med. Vi levde livet medans de tog bilder, det var otroligt kul!

-         

 ___________________________________________________________

 

Efter photoshooten åkte vi förbi någon thai restaurang och tog hem take away. Det där med att Bea skulle försöka laga mat denna vecka verkade inte gå så bra. När vi kom hem åt vi och kollade lite på tv. Efter ett tag bestämde jag mig för att ringa Lukas. Han svarade på andra signalen.


-          Lukas. Svarade han kort.

-          Hej där! Det är Amanda! Sa jag glatt.

-          Åh, hej. Han verkade inte så glad över att höra sin flickväns röst.

-          Hur är det? Är du sur? Undrade jag, jag trodde inte han hade någon andledning till det, men jag frågade ändå.

-          Du, det här går inte. Jag vet att det inte är rättvist att göra detta över telefonen, men jag kan inte ta planet och flyga till dig bara för att göra slut.


-          VA? V-varför gör du slut? Frågade jag förvirrat. Jag kände hur tårarna letade sig ner för kinderna.

-          Du har ju bävern..

-          VA? Du skojar?

-          Nej, ni dejtar ju.

-          Hah? Menar du justin bieber? ÄR DU HELT JÄVLA FUCKAD I HUVUDET ELELR?

-          VA? ÄR JAG FUCKAD NU HELT PLÖTSLIGT? DET ÄR JU DU SOM ÄR OTROGEN!

-          Ursäkta mig, men VART FAN HAR DU FÅTT DET IFRÅN? Skrek jag åt honom.

-          DET STÅR ÖVERALLT! Skrek han.

-          AHAAAAAA, jaja okej, det står i tidningen. Jaja men då måste det ju vara sant.

-          Nej men..

-          VADÅ NEJ MEN?

Skrek jag och imiterade honom.

-          J-j-jag..

-          VA? VA SÄGER DU? Jag hör inte! Det är lugnt, du behöver inte göra slut, för det är ju redan slut. JAG HAR JU JUSTIN! Skrek jag och la på. jag gick ut på takterrassen och satte mig och kollade på stjärnorna. Jag märkte inte att jag grät förrän jag kände att mina kinder var helt våta. Jag kände hur min mobil vibrerade. Det var Lukas. Jag klickade på den gröna luren.


-          Jag har absolut inget att säga till dig. Svarade jag.

-          Men jag har en massa att säga till dig.

-          Jag lyssnar.

-          Jag vet att jag inte ska tro på det i tidningarna, men … jag vet inte.. sa han ledsamt.

-          DU VET INTE? JÄVLA IDIOT! JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET.

-          Men jag älskar ju dig..

-          AHA, SÅ NU ÄLSKAR DU MIG? MEN JAG ÄLSKAR INTE DIG, JAG HAR JU TYDLIGEN JUSTIN!”!

-          Så det är sant?

-          VAFAN TROR DU? VI SJÖNG EN JÄVLA DUETT, OCH NU TROR ALLA ATT VI ÄR TILLSAMMANS? TILL OCH MED MIN POJKVÄN! Jag var så jävla förbannad.

-          Gumman…

-          ”GUMMAN” JAG ÄR INTE DIN GUMMA! Sa jag och imiterade honom.

-          Men..

-          INGA MEN, nu ska du lyssna jävligt noga. jag vill inte ha ett jävla skit med dig och göra, OKEJ? Jag stod upp nu, jag hade knappast märkt att jag ställt mig upp. Jag la på och slängde mobilen ut på gatan.


-          SOMEONE CAN GET HURT… skrek någon ifrån gatan. Jag gick till räcket och kollade ner. Justin bieber.

________________________________________________________

tog ett gag att skriva, skriver på min mobil. och den är ganska ny (iphone 4) så jag är inte så van vid tangenterna ^^
hade annan touch förut med vanligt T9.

lite strul här hemma just nu, får nog inte datorn på ett tag... :(
men hoppas jag får den i veckan iaf, annars skriver jag på mobilen :p

PUSS
komentera så jag blir mer peppad att skriva! =D


Kommentarer
Postat av: Diana

jättebra :) mer och längre hehe ^^

2011-04-11 @ 20:21:21
URL: http://justindrewwbieberr.blogg.se/
Postat av: elena

om du inte skriver en till dör jag av nyfikenhet

2011-04-11 @ 21:30:59
Postat av: Stephanie

HAHAHHAHAH! Älskar kommentaren "SOMEONE CAN GET HURT..." HHAHAHAHA. Det kanske inte var meningen att det skulle vara kul, men jag tyckte det va kul (a)



Asgrymt!!! :D

2011-04-11 @ 21:54:51
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Stina

Meeer fan va jag älskar din novell :)

2011-04-11 @ 22:15:32
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer! :))

2011-04-11 @ 22:34:45
Postat av: Anonym

As bra "SOMEONE CAN GET HURT " HAHAHAHAHA

2011-04-11 @ 22:41:53
Postat av: Anonym

Hahahaha vilken diss han fick!! Hahha!! Bäst som fan! Mer!

2011-04-11 @ 22:50:35
Postat av: Angeliqa

Haha fett bra!:) älskar Justins kommentar och hon kommer lacka ur på Justin nu! :-D skit bra! Skriv en till idag snälla, är jätte nyfiken! :)

2011-04-12 @ 16:48:52
URL: http://www.nillqan.soclog.se
Postat av: hanna

SOMEONE CAN GET HURT hahaha besta:P hon kommer lacka på justin:P haha skiit bra meeeeeer

2011-04-12 @ 17:55:35
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: hanna

SOMEONE CAN GET HURT hahaha besta:P hon kommer lacka på justin:P haha skiit bra meeeeeer

2011-04-12 @ 17:55:36
URL: http://mrbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0