Episode 13

-          INGA MEN, nu ska du lyssna jävligt noga. jag vill inte ha ett jävla skit med dig och göra, OKEJ? Jag stod upp nu, jag hade knappast märkt att jag ställt mig upp. Jag la på och slängde mobilen ut på gatan.

-          SOMEONE CAN GET HURT… skrek någon ifrån gatan. Jag gick till räcket och kollade ner. Justin bieber.

 



-          Va gör du här? Frågade jag förvirrat. Jag kollade argt på honom.

-          Jag var på väg hem ifrån Chaz. Sa han och kollade förvirrat på mig.

-          Vad har hänt..? fortsatte han.

-          inget. Sa jag kort och var på väg in. Jag hörde hur han sprang i trappan.

-          Va äre? Frågade han igen

-          MEN INGET SÄGER JAG JU! Skrek jag åt honom och kände hur tårarna fortsade ner för mina kinder.

-          Men jag ser ju…

-          DU SER INGENTING, gå bara. Han stod väldigt nära mig nu. Jag var otroligt arg och kinderna var genom våta. Utan att säga ett ord kramade han om mig. Jag försökte ta mig loss, men han släppte mig inte. Efter ett tag slutade jag försöka komma undan och kramade tillbaka. jag kände hur mina knän vek sig och vi satte oss sakte på golvet. Han drog mig intill sig så jag låg i hans knä.


-          Vill du berätta nu? Frågade han försiktigt efter att jag hade lugnat mig.

-          jag bråkade lite med lukas bara... sa jag och torkade bort tårarna.

-          Din pojkvän eller?

-          Ja.. ex.

-          Jaha, vad bråkade ni om då? Frågade han.

-          Dig faktiskt, sa jag och gav ifrån mig ett lite skratt.

-          Mig? Frågade han förvånat.

-          Han säger att jag dejtar dig, bara för att det står det i lite tidningar. Sa jag ledsamt.

-          Jaha, ja det skulle ju inte vara fel att få dejta en sån fin tjej som dig. Sa han och blinkade.

-          Hah, jo visst. Sa jag och kände hur jag blev lite generad. Han skrattade. Det blev helt knäpptyst. Jag skulle precis ta upp min mobil när jag kom på att jag slängde den ut på gatan..


-          MIN MOBIL! Sa jag och ställde mig tvärt upp, jag gick snabbt ner på gatan och letade efter den. Justin kom sakta efter och kollade på mig.

-          Vad? Frågade jag förvirrat.

-          Här.. sa han och gav mig min mobil. Den var helt repig och en stor spricka i skrämen, men för att ha blivit kastad ut på asfalt ifrån en takterass klarade den sig ganska bra.

-          Åh.. tack. Sa jag och var på väg upp igen.

-          Ha det bra! Sa justin.

-          Ja, du med. Hej då! Och justin.. Tack. Sa jag och log. Jag gick upp på mitt rum och ja mig i sängen. Jag kollade på mobilen, det var min gamla vanliga Xperia, jag hade aldrig haft ork att byta till Iphonen jag hade fått av Bea. Men nu kunde jag ju göra det, byta nummer utan att berätta för lukas skulle vara skönt. Jag hade nämligen 8 missade samtal och 12 nya sms ifrån honom, + ett från Chaz. Jag läste det ifrån Chaz.

-          ”Tjatja, såg dig stå och skrika åt din telefon, ser dig väldigt bra ifrån mitt rum ska du veta ;) jag finns om du vill prata, du kanske inte har så många du kan lita på här än, men jag finns här, på andra sidan gatan, :) <3”

Jag blev otroligt glad, jag smsade tillbaka.


”ÅH CHAZ, tackar! Jag skrek åt min dumma och konstiga idiot till pojkvän bara! Vi ses imorn i skolan <3” sedan tog jag min Iphone, kollade det numret och skickade sms till alla jag ville skulle ha mitt nya nummer. Sedan gick jag och la mig. Det hade varit en lång, men otroligt rolig dag idag, ja utom det där med lukas då, men det ska inte få förstöra denna underbara dag.


___________________________________________________

inte så lång jag vet, jag har rast just nu, och imorn åker jag tillmin mormor, och jag kommer hem på fredag kväll.
men när jag kommer hem då så komemr jag ha en ny dator!
så då får ni en lång kan jag lova.

på fredagkbäll alltså, runt tio elva kanske.

fast, vill ju ha lite mer komentarer, jag vet att ni komenterar sjukt mycket.
men med tanke på att jag får runt 70 unika besökare varje dag så tycker jag att jag kan få 20 komentarer iaf!

PUSS, sen ska jag sluta med "inget mer förrn blabla komentarer"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra

2011-04-13 @ 13:14:31
Postat av: sanna

awesome :)

2011-04-13 @ 14:16:02
URL: http://skitperfekt.blogg.se/
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-04-13 @ 14:48:23
Postat av: Nike

Meeeeeer!!

2011-04-13 @ 15:28:40
URL: http://Nikesspace.devote.se
Postat av: Anonym

meeeer!:)

2011-04-13 @ 15:43:23
Postat av: Kajsa

Bra!!! Längtar till nästa del :D //Kajsa

2011-04-13 @ 16:09:54
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Stephanie

ASBRA!!!! :D <3



Ifall du vill får du gärna kolla in min berättelse på thepurplebubble.blogg.se :)

2011-04-13 @ 16:31:43
URL: http://[email protected]/
Postat av: Anonym

meeeeeer!:)

2011-04-13 @ 20:12:22
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-13 @ 21:25:57
Postat av: Angeliqa

skitbra! och vad gullig Justin var mot henne! fast han är ju alltid gullig men ändå :) <3

2011-04-13 @ 22:13:01
URL: http://nillqan.soclog.se
Postat av: hanna

skiit bra meeeeeeeer

2011-04-14 @ 17:47:06
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-14 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0