Episode 15

-          Du.. du måste verkligen tänka igenom det här.

-          Ja men.. tycker du om det?

-          Ja jag älskar det, skulle aldrig byta bort det, även om det är lite jobbigt ibland. Sa hon och log. Jag kramade om henne och gick sedan upp på mitt rum, jag behövde verkligen fundera på detta.

  

 

Jag hade funderat otroligt länge nu, och jag kom inte fram till något. Jag ställde mig hastigt upp ur sängen- jag satte på musik och gick snabbt in i min garderob för att hitta något att ha på mig på festen, och över hela helgen. Jag hade inte sagt något till Bea än kom jag på.. men jaggör det imorn. Väl inne i garderoben visste jag inte vart jag skulle börja. Jag gick till avdelningen med klänningar. Jag räknade inte, men det var sjukt många. Till slut hittade jag en leopardmönstrad och en blommig. Jag tog på mig båda, men bestämde mig för att ta den blommiga. Jag gick in till rummet och tog fram en bra väska, sedan packade jag ner klänningen. Jag kom sedan på att Caitlin hade sagt att jag skulle ha med mig två fest outfits, så jag gick in garderoben igen för att hämta den leopardmönstrade klänningen igen, när jag precis skulle ta den såg jag en kjol på en annan ställning. Jag gick fram och tog fram kjolen, det var en rosa volajkjol, helt underbar! Jag tog den och lite mer kläder. Sedan gick jag och tog en av mina necessärer och lite annat nödvändigt och la i det i väskan. Jag satte på inside out med britney spears. Jag fortsatte packa medans jag rörde mig till musiken. Jag började sjunga med i låtarna. Efter ett tag plingade min mobil, det var Chaz.

”youre a good dancer! ;)”

OH SHIT, hade han sett mig?

”what? Hur kan du veta det??”skrev  jag tillbaka.

”kolla ut genom fönstret;)”

Jag gjorde som han sa och kollade ut, där stod han i sitt rum och vinkade åt mig. Jag såg att han va med fler också, efter ett tag fick jag se att det var justin och ryan. Jag fick yttligare ett sms av Chaz;

”gå upp.” stod det bara. Jag kollade in i chaz’s rum igen, de var inte där längre. Va menade han med gå upp? Jag stängde av musiken och gick upp på takterassen, efter bara några sekunder hör jag hur några går i trappan.

-          Hej amanda! Sa chaz ryan och justin i kör.

-          Du är en dansare! Sa justin och log.

-          Jovars… sa jag och kände hur jag blev lite generad. De skrattade.

-          Gud, jag måste börja låsa den där grinden! Sa jag och nickade menande mot trappans nedre del där det var en grind.

-          Ja, om du inte vill ha oss här så.. sa Ryan och flinade.

-          KANONKULA! Skrek Chaz plötsligt och slängde sig i min pool. Jag stod där och stirrade på honom. Han hade viserligen på sig ett par badshorts, men han hade ju en tröja på sig. Både justin och Ryan var snabbt på, men slängde av sig tröjorna innan. Jag stirrade häpet på dom.

-          Kom igen Amanda! Skrek Ryan.

-          Naeh, jag tror jag måste ta på mig något annat isåfall. Sa jag oroligt.

-          Jag tror du passar i bikini. Sa Chaz och log stort. Jag blängde på honom och gick sedan ner och för att byta om. Jag tog på mig min randiga bikini tog på mig ett par solglasögon och drog en handduk om mig. Jag tog med mig min jeansjacka och en luftig klänning som jag kunde ta på mig över bikinin om jag ville. När jag kom upp igen insåg jag snabbt att Christian och Caitlin var här med.

-          Hejsan badkrukan! Skrek Caitlin och vinkade glatt.

-          Heeej! Skrek jag tillbaka lika glatt. Jag slängde min handduk åt sidan och kände på vattnet.

-          Hej snygging! Sa ryan flörtigt.

-          Hello hello.. sa Chaz.

-          Ojoj, tat’ lugnt Amanda! Jag tror du hypnotiserar killarna. Sa Caitlin och skrattade. Det var sant, killarna stod helt stilla och stirrade. Caitlin rörde med handen framför Justin ögon. Han blinkade till och kom tillbaka till verkligheten.

-          Va gloru på? frågade Caitlin lite retsamt.

-          Varför ljuga? Amanda såklart. sa han och blev lite generad.

-          Ja, du var ju inte precis ensam.. sa Caitlin och kollade på killarna. Jag kände en en gång på vattnet, det var kallt.

-          Eh, jag tror jag solar lite istället… sa jag sakta och gick och la mig på en solstol. Efter ett tag kände jag att solen försvann. Jag öppnade snabbt ögonen.

-          JUSTN! Skrek jag och försökte låta arg. Han skrattade bara åt mig.

-          Och du trodde du skulle få ligga kvar här? Frågade Justin kaxigt

-          Eh ja? Svarade jag lite bitchigt. Justin ryckte på axlarna och gick iväg.

_________________________________________________

detta + nästa Episodes skrivs av Josefin .
Elin har inte tillgång till dator förn på onsdag å hon kommer hem från sjukhuset.
jag tänker tyvär inte säga vad som hände, hon har inte berättat så mycket heller.
men hon kommer för hoppningsvis hem på onsdag!

va det bra? Dåligt?
Okej?

ska iaf se på film nu, nästa kommer imorn :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-17 @ 21:54:03
Postat av: Jojo

Hoppas inte det är något allvarligt med elin! hälsa henne ifrån mig, sjuuuukt bra !! :)

2011-04-17 @ 22:34:36
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-04-17 @ 22:47:50
Postat av: Stephanie

Asbra!!! :D <3

2011-04-17 @ 22:59:23
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeeeeeer

2011-04-17 @ 23:07:42
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ha meeer!:)

2011-04-17 @ 23:18:42
Postat av: Kajsa

Jättebra!!!! Längtar till nästa del, hoppas det inte är något allvarligt med Elin! Hälsa att hon ska krya på sig! //Kajsa :D

2011-04-18 @ 09:07:56
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0