Episode 16

-          JUSTN! Skrek jag och försökte låta arg. Han skrattade bara åt mig.

-          Och du trodde du skulle få ligga kvar här? Frågade Justin kaxigt

-          Eh ja? Svarade jag lite bitchigt. Justin ryckte på axlarna och gick iväg.

 

 

 

Jag stängde ögonen igen. Det hann bara gå några sekunder så kände något blött på min mage. Jag tittade upp och såg att Justin höll på och lägga sig på mig.

-          Ey, vafan göru? Frågade jag förvånat. Han la sig sedan på mig.

-          Det här var ju riktigt bekvämt.

-          JUSTIN, GÅ BORT NU! JAG BLIR JU BLÖT! Srkek jag och försökte få bort honom.

-          Jaja, okej då. Sa han och ställde sig upp. Jag blundade än en gång och hoppades på att han inte skulle göra något mer. Men jag hade fel. Jag kände hur han tog tag i mig. Jag öppnade snabbt ögonen, och då bar han mig redan på axeln.

-          NEJ JUSTIN, nu släpper du ner mig! Sa jag och sprattlade.

-          Hah, jo snart. Sa han och jag kunde nästan känna hur han flinade. Han stannade vid poolkanten.

-          Du skulle bara våga.. sa jag i hopp om att han skulle släppa ner mig på land igen.

-          Jag tror jag gör det. Sa han. Men istället för att slänga mig i vattnet hoppade han med mig på axeln.  Jag simmade snabbt upp till ytan.

-          Ej vattenfast mascara? Frågade Justin och flinade.

-          Fan. Sa jag tyst. Jag gick snabbt upp ur vattnet.

-          FY FAN VA KALLT! Sa jag åt Justin. Han kollade på mig och vände sig sedan om mor de andra, de flinade. Jag himlade med ögonen och virade in mig i handduken.



 

               Nästa morgon vaknade jag av mitt alarm. Jag tog på mig kläder och fixade mig. Jag försökte hinna med att packa klart min väska, eftersom vi ska dra idag direkt efter skolan

När jag packat klart väskan gick jag ner och åt frukost, efter det gick jag ut och mötte Chaz och sen Ryan, som ”vanligt”. Sedan mötte vi C&C på bussen. Vi hade bara en lektion idag, eftersom vi som skulle vara V.I.P på caitlins fest fick ta ledigt för att åka dit vi skulle i L.A. Den enda lektionen vi hade var alltså Matte. Jag var så sjukt dålig på det, plus att de låg lite före mig, eftersom vi inte jobbat med samma saker då jag kom hit från sverige för bara några dagar sedan.

-          Behöver du hjälp sötnos? Frågade Chaz som satt bredvid mig.

-          Asså, jag fattar noll. Sa jag och fnissade lite. Han förklarade, men jag fattade fortfarande inte.

-          Ja du Chaz, du är inte den bästa på att förklara.. sa jag och flinade mot honom.

-          Jag försökte i alla fall. Sa han och besvarade mitt flin. När det blev rast gick vi direkt till bilen som jag hade fixat, eller asså. Jag hade bett bea fixa så att hennes chaufför skulle möta oss utanför skolan med våra väskor. Jag hade även bett henne att ta en diskret bil. och va är det som kommer?

-          Är det där han? Frågade Ryan och kollade med stora ögon. Precis, en Hummer.. Limousine.

-          Ja, jag sa åt bea att ta en diskret bil, inte en diskret Hummer Limousine. Sa jag förtvivlat.

-          Det här är ju grymt! Srek Chaz och kramade om mig. Caitlin bara skrattade medans Ryan fortfarande bara stod och glodde på den.

-          Ahmen, kom igen, har ni aldrig sett en sån här?

-          Jo, klart vi har, men  det är ju bara kändisar som åker i sånna. Sa chaz.

-          Och min syster är… ? frågade jag. ljuset verkade ha gått upp för Chaz nu. Vi gick in i bilen och satte oss.

-          Vi ska hämta Justin nu, sa jag till Chauffören.

-          Okej! Sa han tillbaka och stängde luckan som är emellan han och oss. Alla satt helt knäpptysta i bilen. Efter ett tag stannade vi och Justin Klev in.

-          Cool bil! sa han och verkade lite imponerad. Jag mumlade bara något till svar. Vi åkte till flygplatsen och efter någon timme satt vi på planet till L.A. Väl i L.A träffade vi jessica och miley. Jag trodde de var några från skolan eller så, men det var ju Miley Cirus och Jessica Jarrel. Tänk, hemma i sverige var det stort att träffa Eric Saade, elelr se Björn Gustavsson på stan, Här i Atl hänger jag med Justin Bieber nästan dagligen, Ska på fest med över 200 Gäster, och däribland Miley Cirus, Jessica Jarrel, Selena Gomez, Taylor Swift och många fler.

 

 

När vi pratat med de ett tag så åkte vi till hotellet där vi skulle sova och där Caitlin skulle ha festen dagen efter.

-          Vilka delar rum? Frågade Chaz plötsligt.

-          Vi lottar. Sa Christian som vi hade träffat på flygplatsen med Jessica och Miley.

-          Visst. Sa alla andra i kör.

-          En kille och tjej i varje rum? Sa Chaz glatt.

-          Jag är på. sa jag och ryckte på axlarna. Alla andra nickade. Vi skrev fyra lappar med en killes namn på varje, sen drog vi tjejer var sin.

-          Justin. Sa jag, eftersom det stod på min lapp. Justin sken upp som en sol.

-          Ojoj, någon är glad. Sa Caitlin och armbågade Justin i sidan lite lätt. Han blev röd i ansiktet och vände sig om.

-          Jag delar rum med Chaz. Sa Miley.

-          Och jag med Ryan, sa Caitlin,

-          Och jag med Christian. Sa Jessica och log stort. De var lika gamla, så det passade ganska bra. Alla fick varsitt kort och  jag och Justin fick bo på en annan våning än de andra, eftersom de hade gjort fel i bokningen, men vi orkade inte bry oss. Vi gick in rummet och fick en chock, det var super fint.

-          Wow.. sa justin.

-          Du borde vara van. Sa jag och flinade.

-          Njaa, van och van, sa han tillbaka och flinade. Vi gick in lite längre och fick se att det bara fanns en säng, fast en stor.

-          Ska vi dela säng med? Frågade jag förvånat.

-          Jag kan gå ner i receptionen och säga till, sa justin och tog på sig skorna igen.

-          Nej det är lugnt, om det är lugnt för dig. Sa jag och log.

-          Mer än gärna. Sa han och log stort.

-          Förvänta dig inget bara. Sa jag och tittade menande på honom. Han blev lite besviken men skrattade sen.

-          Nej då. Sa han och log generat. Jag la mig uttmattat ner i sängen.

-          Du, vi ska äta ute idag tror jag, Ryan smsade nyss att vi skulle ses i lobbyn om tio minuter, med fina kläder eftersom vi ska på fest sen. Sa han.

-          VA? TIO MINUTER? Är de helt störda eller? Frågade jag förvirrat och ställde mig snabbt upp. Jag sprang till min väska och rotade runt. Jag tog min rosa kjol, lockade mitt hår och var klart en kvart efter.

-          Kom igen, vi är sena.

-          Jaja, vänta ska bara ta lite smink med.

-          NEJ, du behöver inget smink. Kom nu! Sa han och drog mig ut ur rummet.

-          Skor kanske?

-          Här, jag valde åt dig. Sa han och gav mig mina svarta kilklackar.

-          Okej.. sa jag fundersamt och tog emot skorna.

-          De är sexiga. Sa han helt seriöst. Jag skrattade bara åt honom och steg in i hissen.

 

-          Vart har ni varit turturduvor? Frågade Caitlin när vi kom ner.

 

-          Förlåt, det är mitt fel, jag tog lite tid på mig att fixa mig. Sa jag.

 

-          Grr… sa ryan. Jag skrattade lite generat och tittade ner i marken.

 

-          Hah, du behöver inte skämmas över ditt utseende direkt. Sa Chaz och tog tag i min arm.

 ______________________________________________________________

Så, detta är med skrivet av Josefin!
Elin kommer nog inte hem på onsdag, kanske torsdag, de vet inte.
vi får hoppas på det bästa!

just nu sitter jag och solar ute i 22 grader. fett najs!
därför skrive rjag samtidigt som jag är ute, fett smart!

ni har blivitlite dåliga på att komentera, hälsar Elin.
Pratade med henne för några minuter sen, och 7 komentarer är inte kätigt.

AJJA, hoppas ni komenterar mer hädanefter!

PUSS, kanske kommer ut ett till ikv :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är jättebra!! //Kajsa :D

2011-04-18 @ 13:32:29
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Sofia Eriksson

Haha jätte bra :D Hon och Chaz är så söta tsm (SOM VÄNNER ;)) och hon och justin är super söta tsm ;D Haha! MEn snälla en tll ikväl ??

2011-04-18 @ 14:30:41
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: elena

bra fortsätt

2011-04-18 @ 16:15:32
Postat av: Anonym

hahaha love it!!!!

2011-04-18 @ 16:25:12
Postat av: Anonym

OMG du är super duktig på skriva novell!! :D aaaaaas bra!! ;D

2011-04-18 @ 16:50:33
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-18 @ 17:05:30
Postat av: Stina

meeeeeeer

2011-04-18 @ 17:15:34
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Sara

Räcker 8 kommentarer då??

2011-04-18 @ 18:07:04
URL: http://justinbieberfeverstories.blogg.se/
Postat av: Sara

Skriiv meera!!

2011-04-18 @ 18:10:25
URL: http://justinbieberfeverstories.blogg.se/
Postat av: Sara

Skriiv meera!!

2011-04-18 @ 18:11:23
URL: http://justinbieberfeverstories.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Waaa vad bra!!! :D

2011-04-18 @ 19:11:07
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: anna

gud va bra,

har precis börjat på min novell, vad tkr du?+

skulle du vilja göra en design till mig?

komentera i min blogg isf!

2011-04-19 @ 13:29:50
URL: http://jnovellbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0