Episode 20

-          Vem var det?

-          Justin, jag måste dra. Vi ska äta frukost. Sa jag och ställde mig upp.

-          Okej, kan jag få ditt nummer? Frågade han när han var på väg upp han med.

-          Visst. Sa jag och la in det i hans mobil.

-          Vi ses. Sa han och vinkade när jag var på väg, jag vinkade tillbaka och fortsatte sedan gå upp mot hotellet.


 


När jag kom till rummet var Justin där som han hade lovat.

-          Jag blev ju orolig när du inte var där när jag vaknade! Sa han och kramade om mig.

-          Det är lugnt Justin. Jag måste byta om innan vi går ner.

-          Visst. Men vad gjorde du?

-          Chillade, pratade lite med Gabbe. Sa jag och log för mig själv.

-          Gabbe? Vem är det? Frågade han fundersamt.

-          En kille. Sa jag och log ännu större.

-          Ojoj, gillaru honom eller?

-          Nja, jag vene om man kan gilla någon sådär snabbt men…mer hann ajg inte säga,  jag fick sms. av Gabbe.

”tjenare! Hoppas du gav mig rätt nummer och inte dissade mig totalt, det hade blivit Awkward.. hehe. Xoxo Gabbe.”

Jag log och svarade snabbt.

”nej,. Rätt nummer! ;) så ingen diss än så länge ;) xx A”

”HAHA, vilken tur. Vad har du för dig idag? Xo G”

”inget tror jag : ) xx A”

”det kanske kommer lite plötsligt, men skulle du vilja gå ut med mig? Xo G” jag log stort för mig själv, och svarade snabbt.

”självklart!: )”

”hämtar dig på stranden klockan sju?”

”I’ll be there ;)”

 

Sedan var det slut på konversationen. Jag log super stort när vi var på väg ner till de andra, som redan börjat äta frukost. Vi ställde oss i frukostkön och tog frukost, sedan gick vi och satte oss vid de andra som redan var här, och till och med redan hade ätit upp.

-          Vad är planen för idag? Frågade Cait mig.

-          Om det är okej, ska jag på dejt ikväll. Sa jag och log stort. Cait sken upp.

-          VA? Gud vad kul. Med vem?

-          En kille jag träffade på stranden, Gabbe heter han, sa jag och log drömmande.

-          VAD? Frågade Chaz som hörde hur vi viskade lite smått.

-          Amanda ska på dejt Ikväll. Sa Cait högt så hela bordet hörde. Jag blev säkert helt illröd i ansiktet.

-          Med vem? Frågade Miley lika uppspelt som cait hade frågat.

-          Gabbe, en kille hon träffade på stranden. Sa Cait och log stort.

-          Ojoj. Sa Jessica glatt.

-          Vi måste ha en tjej dag idag i så fall. Sa Cait, fortfarande hur glad som helst.

-          YES! Skrek Ryan rakt ut.  Vi kollade förvånat på honom, och Cait gav honom ”blicken”.

-          Eh, jag menar… vad tråkigt… vi får väl ta och skejta idag då… sa ryan och låtsades se ledsen ut. Vi flinade bara emot honom, och gick sedan ifrån bordet. Cait följde med upp på mitt rum eftersom hon var klar, och jag var tvungen att fixa mig lite.

-          Så.. är han snygg? Frågade hon medans jag fixade mitt hår. Vi skkulle shoppa idag, innan Gabbe skulle hämta mig.

-          Ja, jättesnygg. Sa jag drömmande.

-          Men, hur ser han ut då?

-          Mörkt hår, mörka ögon, solbränd, fin mage… sa jag och cait log drömmande emot mig.

-          Hur har sån tur med killar Amanda! Sa hon och kollade glatt på mig. Jag skrattade bara lite sarkastiskt åt henne. Jag tog min Louis Vuitton väska och kolalde på cait.

-          Jag är klar. Ska vi gå och hämta din väska? Frågade jag och började gå mot dörren.

-          Ja visst, jag smsar jess och Miley med! Sa hon och tog upp sin mobil, men la snabbt ner den igen. Väl nere i lobbyn stod jess och miley och väntade på oss. Vi tog en taxi in till en galleria och shoppade galet! Vi gick in på Louis Vuitton, Gucci, American apparel, abecrombie & fitch, och en massa mer butiker! Jag köpte en outfit till dejten ikväll, en väska från louis vuitton och en till klänning från A&F. Vi fikade, och sen shoppade vi lite till. När klockan var halv sex åkte vi hem, med ett hundratal kassar var. Jag fixade mig till dejten, duschade, fixade mitt hår, sminkade mig och tog sedan på mig outfiten, det var en rosa klänning, jag älskade den så sjukt mycket,  och gick sedan till stranden där vi skulle mötas. Jag var där prick sju.

____________________________________________________________________

ganska kort I KNOW. men vi har gäster. ska försöka börja på den nys nu, för gästerna är tråkiga.
kommer en till idag förhoppningsvis, och kanske hinner skriva ett tidsinställt till imorn!

MEN, tack för alla komentarer.
men igår hade vi 106 unika besökare, och fick fem komentarer.
KOM IGEN, mer kan ni! :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stina

meeer :)

2011-04-22 @ 15:34:36
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha asbra,, poor bieber

2011-04-22 @ 16:01:10
Postat av: Stephanie

Stackars Justin om han nu var kär i henne :/ Jag tycker dom borde bli tillsammans ;D hehe.



Asbra!! :D

2011-04-22 @ 17:38:47
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer!

2011-04-22 @ 19:57:35
Postat av: elena

SUPER BRA FORTSÄTT NU

2011-04-23 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0