Episode 4

-          Amanda?! Det var Bea. Hon gick in i mitt rum.

-          Vill du vara hemma, gå till skolan eller följa med mig till mitt jobb? Frågade hon.

-          När ska du dra till ditt jobb då?

-          Intervjun börjar om fyra timmar. Så vi måste åka om tre.

-          Bra. Sa jag och satte mig upp i sängen, jag kollade på klockan, halv åtta. Jag var inte ett dugg trött så jag gick upp ur sängen och gick in i garderoben. Det var först ett rum med kläder. Jag tog på mig ett par jeans och ett Linne där det står Murder King, I’m haiting it på.

 

Jag gick sedan in i nästa avdelningen som var skor. Jag tog ett par lila converse.


Jag satte mig i sängen och loggade in på facebook. Hur många som helst hade skrivit att de saknar mig, och att de var ledsna p.g.a. mina föräldrar. Jag orkade inte svara. Jag hade även fått ett pm av Lukas.


”ja, alltså jag vet inte om det funkar.. jo duvet. Du bor där, och jag här. Jag har inte heller råd att åka och hälsa på allt för ofta. Jag vet inte hur du känner, du kanske till och med har träffat en ny. Men jag älskar dig fortfarande.”


Hur kunde han ens tro att jag hade hittat en ny. Såklart jag inte hade. För det första kom jag hit igår. Och för det andra så skulle jag aldrig göra så. Hur kunde han ens tro det? Visst är jag med osäker. Jag kommer bara vara olycklig över att jag inte får träffa honom. Jag orkade inte bry mig. Jag satte på for the first time av the script. Quade några låtar på spotify och la mig sedan ner på sängen och bara lyssnade på den underbara musiken som spelades.

_________________________________________________________________________


 JAG VET, jättekort!
jag måste verkligen plugga, har prov på måndag!:D

skriver mer ikv.

KOMENTERA, bra/dåligt ?

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

skiit bra meer :) checka gärna in min novell blogg :)

2011-04-01 @ 18:32:42
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-01 @ 19:25:13
Postat av: becca <3

Superbra! men om du vill så skulle du kunna skriva dom sista raderna i den förra så blir det lättare att läsa den nya, bara ett tips :)

2011-04-01 @ 19:40:25
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Leo Pizarro

great!

2011-04-01 @ 19:51:47
URL: http://leopizarro.blogg.se/
Postat av: Ida

Du gillar att skriva va? :)

2011-04-01 @ 20:33:34
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Diana <3

jätte bra :)) skriv mer, du är skit bra på det

2011-04-02 @ 17:35:53
Postat av: elena

SKRIV MER JÄTTEBRA SKRIVET

2011-04-02 @ 18:40:47
Postat av: Anonym

jätte bra :D:D

2011-04-02 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0