Episode 6

Förra delen ;

-          EY USHER! Sa bea plötsligt och föste fram mig mot honom.

-          Hey there! Sa han och kramade Bea. När det kom till mig presenterade han sig som usher. Han sträckte fram handen och jag tog den darrandes.

-          Det här är min lillasister, Amanda. Sa bea.

-          Ja, jag ser det! ni är så lika! Sorry, men jag ska ut på scenen om några sekunder. Trevligt att träffas!  Sa han och gick ut på scenen.
__________________________________________________________



    

__________________________________________________________

Idag har jag träffat Rihanna, Drake och usher. Kan det bli mycket bättre? Kan inte vänta tills jag kan berätta detta för elin, hon kommer bli galen! Mer hann jag inte tänka på det förrän Bea drog med mig till ett piano.

-          Jag vet att du fortfarande kan sjunga, jag hörde dig igår kväll. Sa bea. Jag kände hur jag blev generad.

-          Så spela! Du måste värma upp innan du ska ut på scenen! Sa hon. Jag blev paff. Skojade hon?

-          Du skojar? Nästan skrek jag.

-          Nej, jag vet att du kan ”Grenade” och jag vet även att det är din favorit låt. Så kom igen och träna upp dig lite, annars kommer det vara alldeles för läskigt på scenen. Sa hon och log. Hon satte sig bredvid mig.

-          Så, du sjunger första versen, sen kommer någon annan sjunga refrängen. Vem säger jag inte. Sa hon och log. Sen sjunger ni allt annat tillsammans, okej?

-          Mhm, visst… sa jag och började spela lite. Jag började sjunga, när låten var slut hörde jag applåder. Inte bara Bea, utan bakom mig stod Rihanna och Drake. Jag ville bara sjunka genom golvet. Det var så sjukt pinsamt!


-          YOU GO GIRL! Sa Drake och gav mig en HighFive,

-          OMG. Du är ju jätteduktigt! Sa rihanna och kramade om mig.

-          Tack, sa jag och blev ännu mer generad.

-          Du ska in om fem! Sa killen som kom fram till oss igen. FEM MINUTER?

-          Nej Bea, jag vill inte! Sa jag darrandes.

-          Du kommer älska det. Och ångra dig så mycket om du inte gör det! Sa hon. det var sant. Jag kommer ångra mig. Men jag kommer göra bort mig! Jag körde igenom låten igen, sen hann jag inte mer. Det kom fram tjejer som pudrade mitt ansikte, de satte mig vid en vid flygel och satte fast en microfon. En tjej kom fram med mascara, fixade till mitt hår lite. Sen var det dags. Jag satt och hyperventilerade. De hade sagt till mig att börja spela när Ellen sa ”Grenade”. Till slut sa hon ”grenade” och jag började spela på introt.


-          Easy come, easy go, thats just how you live… ungefär då öppnades väggarna, och jag såg på publiken. Jag fortsatte sjunga tills jag kom till refrängen. Rösten var bekant. Jag tittade runt lite och fick se Justin Bieber gå ut från publiken. Jag suckade och började sedan sjunga på versen igen. Han satte sig bredvid mig och sjöng med mig. Efter uppträdandet fick vi sätta oss i soffan igen.

-          WOW! Sa ellen.

-          Det där var… Amazing! Sa justin och gav mig en hightfive.

-          Ja verkligen. Sa Ellen. Efter interljuvn gick vi backstage till de andra artisterna. Ellen avslutade showen, och vi skulle med på efterfest.

 


Vi åkte till en fin restaurang och satte oss vid ett stort långbord. Jag satt typ i mitten, men Bea på ena sidan, och justin på andra. Rihanna satt mitt emot mig mellan drake och Usher. Ellen satt på Kanten. Vi pratade om allt och alla och jag började känna mig bekväm med kändisar. Jag menar, när det bara var kändisar så var de egentligen bara vanliga människor, det var mer när man kom ut och folk skrek efter dom, det märktes.

Jag pratade inte ett skit med Justin, jag ville det inte heller. Tycker inte alls om honom, varför vet jag inte riktigt. Han verkar självisk, och player.

-          Så, du är précis nyinflyttad? Frågade plötsligt Justin när vi var på väg ifrån restaurangen, till klubben vi skulle till.

-          Yes. Sa jag, helt ointresserad av vad han snackade om.

-          Från sverige? Frågade han sen.

-          Yes. Sa jag igen, helt ointresserad.

-          Wow. Sa han. Jag svarade inte på det utan satte mig bara i limousinen igen.

 


Vi gick ut ur limousinen och möttes av en röd matta plus en massa fotografer. Justin och Bea fick skriva på lite autografer, och jag fick svara på lite frågor, sedan gick vi in och satte oss vid en bar. Alla söp, utom jag och Justin. Efter ett tag var de ganska fulla. Bea tog stöd av mig och vi tog en taxi hem. hon vinglade in till sängen och somnade med alla kläder på. Jag brydde mig inte utan låste bara dörren och gick upp och la mig i sängen med Macbooken. Jag uppdaterade facebook.

”Var på Ellen Degeneres idag, träffade bl.a. Rihanna, Usher, ELLEN, justin bieber & drake.  sjuuuuuuukt kul, iaf tills alla började dricka på efterfesten. HAHAHA =D”


_________________________________________________________________

Jaa, så kan det gå.
vem vet, hon kanske aldrig faller för Jb?
eller vad tror ni?
har tränat hela dagen, (golf) ^^
men börjar skriva på nästa diiiirr nu, så det kommer minst en till ikv!


KOMENTERA ! :D


Kommentarer
Postat av: elena

fortsätt du skriver asbra

2011-04-03 @ 18:35:27
Postat av: victoria

mer!

2011-04-03 @ 18:58:59
URL: http://victoriaaa.devote.se
Postat av: Anonym

bra :D

om hon ska börja gilla han så får hon inte göra det för fort ;D

2011-04-03 @ 19:13:05
Postat av: Bieber Cash

Helt otroligt bra tjejen! Jag väntar spänt på nästa episode! :)



Har förresten länkat dig nu ;)



Kram <3

2011-04-03 @ 19:27:27
URL: http://biebercash.blogg.se/
Postat av: Bieber Cash

Sv: Åh, jag måste ha missat din förra kommentar i förbigående, men tack så mycket för tipset :) Jag har mejlat henne nu :)



Kram kram <3

2011-04-03 @ 19:57:41
URL: http://biebercash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Suuuper :DD Kan du inte göra en suuperlång del nästa gång? den e så grymt bra ju :D

2011-04-03 @ 19:59:46
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-03 @ 20:08:22
Postat av: Diana <3

skriv mer och lääänger hehe

2011-04-03 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0