Episode 7

FÖRRA DELEN;

hon vinglade in till sängen och somnade med alla kläder på. Jag brydde mig inte utan låste bara dörren och gick upp och la mig i sängen med Macbooken. Jag uppdaterade facebook.

”Var på Ellen Degenerous idag, träffade bl.a. Rihanna, Usher, ELLEN, justin bieber & drake.  sjuuuuuuukt kul, iaf tills alla började dricka på efterfesten. HAHAHA =D”
__________________________________________________________



__________________________________________________________

Någon månad innan mamma och pappa dog hade jag träffat Ulrik Munther, mina kompis älskar honom, så vi gick på en av hans skivsigneringar, efter hängde vi lite med honom, och vi blev typ kompisar.

Det var ganska många som kommenterade min status uppdatering,  ”ah visst, suuuuuuuure” typ. Men jag brydde mig inte, de behövde inte tro mig. När till slut Elin skrev ;

”SKOJAR DU? Ascoolt ju! Idioterna som inte tror dig kan ju kolla detta klipp -------” jag klickade på klippet och fick se att det var hela interljuvn, när jag gick upp på scenen, och när jag sjöng med Justin. Nu var det asmånga som komenterade, en av dom Ulrik.


”Oh, fan va coolt. Nästa gång du träffar usher, hälsa från mig! ;))♥” jag svarade inte, utan smsade att det var klart att jag skulle. Det var även många som kommenterade att jag sjöng jättebra. Sen kom det jag fruktade mest, angelica, jag hatade henne sååååå mycket.


”OMB, RIKTIGA JUSTIN BIEBER? Omfb.. btw, du är bäääst på o sjunga!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333” det värsta var att hon inte fattade att jag hatade henne, hon verkade tro att vi var typ, bästa vänner eller något, hon trodde att alal var hennes bästa vänner. Usch. asså, ni måste tro att jag är värsta bitchen, men hon var en sån där efterbliven liten fjortis som tror att allt snurrar runt henne, och att alla älskar henne och blablabla, allt är om henne!

Jag loggade in på twitter och såg att Justin, Rihanna, Usher, Ellen och Bea följde mig. Plus typ en miljon mer random personer. Jag stängde ner datorn och tog upp Ipaden, jag gick upp på takterrassen och satte mig så att jag såg ut över gatan och vattnet på andra sidan husen, som låg på andra sidan gatan. Jag hade precis fått en ny Ipad, alltså Ipad2.  Och jag älskade den. Jag hade fått spara i flera år om jag hade velat ha en sån här, aah dvs om jag bodde kvar i sverige. Vi hade inte varit rika, men inte fattiga. Ganska medelmåttiga. Eller jo, det förstås, Vi bodde i stockholms skärgård, så vi var väl lite över medelmåttig. Men jag skulle aldrig få en sån ändå, både mamma och pappa tyckte alltid att det var så onödigt med datorer och sådant. Jag avbröts i tankarna av att jag fick vatten över mig, jag hörde hur några garvade. Jag ställde mig tvärt upp och kollade ner. Där stod de där killarna som jag hade träffat för någon dag sedan plus en till. Vad vare dom hette, ööh, Chaz, ryan och Christian vare ju. Jag stod och blängde på dom, det var ungefär fyra meter under mig, Jag såg att Chaz stod och höll i en vattenslang.


-          EYYYH…!? Skrek jag åt dom. De svarade inte, utan la sig nästan ner för att de garvade så mycket. Jag gick ner för trappan som jag hade upptäckt lite tidigare på dagen, sen gick ner till tomten. Jag gick fram till de och nu stod dom helt seriösa och kollade på mig.

-          varför..? frågade jag frågande. Hur fan kom dom på det?

-          Jaa, vad kanjag säga?, vi såg dig sova och tänkte att vi skulle väcka dig. Sa Chaz.

Jag svarade inte, tittade bara frågande på dom.

-          Så ni bara ser en random tjej och kastar vatten på henne eller?

-          Du är ingen random tjej, Sa Christian.

-          Nej, vi pratade igår, remember? Frågade chaz, och bet sig I läppen.

-          Ja, det kommer jag ihåg, sa jag och himlade med ögonen. Killarna fnissade lite.

-          Ska ni inte presentera mig för eran mystiska vän? Frågade jag nickade menande mot killen med huva på sig.

-          OH, det här är justin, justin, det här är Amanda! Sa Chaz. Justin tog av sig huvan så att han bara hade kepsen på sig.

-          Justin bieber? Frågade jag förvånande när jag tog hans hand.

-          Yes, jag känner dig. Vi träffades idag. Sa han och flinade. Jag himlade med ögonen.

-          Jaa, det var väl kul att prata med er, men jag fryser, så jag tänker gå in. sa jag nonchalant och började gå upp för trappan. Killarna flinade.

-          Ey amanda! Skrek Ryan plötsligt. Jag stannade upp och vände mig om. Ha sprang upp lite på trappan.

-          Vilken skola gårdu på? Didn’t see you today.

-          Jag har inte börjat än.

-          Oh, men kan jag få ditt nummer?

-          Som jag sa till Chaz så måste du förtjäna det innan. Sa jag, flinade och vände mig om och gick in. Väl inne slängde jag mig i sängen. Det knackade på dörren. Jag svarade inte, så dörren öppnades och bea kom in.

-          Är du vaken? Viskade hon.

-          Ja, sa jag. hon kom in och satte sig i sängen.

-          Ska du inte gå till skolan imorgon?

-          Jag vet inte… sa jag osäkert.

-          Du kan ringa direkt om det är något så hämtar jag dig. Jag ska till studion imorn, så de blir inte roligare att följa med mig.

-          Okej då. Sa jag. hon kramade om mig och gick ut. Jag tog på mig sovkläder och somnade nästan direkt.

___________________________________________________________

så kan det gå...
heheheh...

assså det där med ulrik är ju bara lite random, men han är typ hennes bästa vän, så var tvungen att berätta lite om honom också ^^
hahaha, ramdooom...

komentera! =D
ni vet att om ni slutar komentera, så slutar jag skriva.

BTW så hade jag beöksrekord igår!
106 unika besökare.
SJUUUUUKT!! =D

jag lovar, nästa inlägg blir lite längre, det får ni imorn. för nu ska jag sova!


Tack

PUSS


Kommentarer
Postat av: Diana <3

skriv lååång och alla kommenterar please ;)

2011-04-03 @ 23:00:10
Postat av: elena

du skriver så bra fortsätt

2011-04-03 @ 23:30:06
Postat av: Bieber Cash

Amazing as usual! :) Fortsätt så tjejen :)

2011-04-04 @ 00:47:49
URL: http://biebercash.blogg.se/
Postat av: becca :)

Suuper :D fortsätt :D

2011-04-04 @ 08:19:29
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-04 @ 08:44:36
Postat av: Becka

Meeer, asbra. :D

2011-04-04 @ 15:49:18
Postat av: Stina

as bra meeeeer :)<3

2011-04-04 @ 16:12:39
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

RANDOM men Sjuuuukt hahha härmade dig lite xD sktibra meeer idag? ;)<3

2011-04-04 @ 17:35:32
Postat av: Anonym

RANDOM men Sjuuuukt hahha härmade dig lite xD sktibra meeer idag? ;)<3

2011-04-04 @ 17:35:43
Postat av: Anonym

du skriver sjukt bra

2011-04-04 @ 21:03:34
Postat av: elin

fortsätt!!!!!!!:D

2011-04-08 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0